середа, 22 грудня 2010 р.

Поповнення серед сосницьких волонтерів

"Якби хтось сказав мені тоді..." - так, напевно, починається більшість спогадів, і цей мій допис, який по суті теж є певною мірою мемуаром, не стане виключенням. 
Дана історія почалася півтора роки тому: після першої моєї зустрічі з молоддю Сосницю до активної роботи взялися двоє дівчат - студенток технікуму: Юля Здор та Аня Кутня. За цей час було багато всіляких подій: тренінги, табори, поїздки, акції - до неас приєднувалися нові люди, хтось йшов геть, дехто допомагав, часом зривалися усі плани. І ось сьогодні Юля вже студентка у Києві, Аня - працює в Сосницькій РДА, і на їх місце - місце активних волонтерок прийшли інші дівчата та хлопці, яка також не хочуть сидіти на місці, хочуть якихось змін, змін на краще. З ними і відбулася моя зустріч.
Оксана Рудя та Міша Пономаренко запросили мене на зустріч із новими волонтерами - студентами першого курсу технікуму. "Їм сказали, що волонтери мають книжки підклеювати і це все, - розповідала Ксюша телефоном. - Я ледь не впала, коли таке почула. Я сказала, що в нас є знайома волонтерка - приїзджай!". 
Дівчата (а трапилося так, що змогла прийти тільки жіноча частина активу) чекали на мене в їдальні технікуму: чай налитий, цукерки розкладені в тарілочки - все готове. Дві години промайнули як 5 хвилин. Ми говорили про те, що ж таке волонтерство, чим можуть займатися волонтери, згадували, в яких заходах вже брала участь молоді сосничасни, думали, що ще можна провести цікавого для молоді таза її участю. Дівчата, які нещодавно приїхали з форуму в Любечі ділилися своїми враженнями від зустрічі з волонтерами та ктивістами з інших районів Чернігівської області.
Дуже не хотілося розходитися і тому домовилися обов'язково зустрітися після закінчення сесії, адже так багато планів і їх усіх треба обговорити та структурувати.
На фото: Оксана Рудя та Ярослава Плющ - ініціатори заходу
А наприкінці дівчата показали мені плакати, підготовані студентами технікуму до Міжнародного дня волонтера - 5 грудня. Кожна група мала змогу зобразити, чим для них є волонтерство, яким вони цого бачать. Я була вражена щирістю робіт. Впевнена, волонтерський рух не зупиниться в Сосниці, допоки тут є такі молоді активні люди.

Немає коментарів:

Дописати коментар